שירותי help desk – השתלטות מרחוק
תקלות טכניות הן חלק בלתי נפרד מהעבודה המשרדית. בכל חברה שיש בה שימוש בכלים משרדיים ממוחשבים קורות תקלות מעת לעת.
תקלות יכולות להתעורר כאשר תוכנה מסוימת מפסיקה לעבוד, כאשר יש נפילת תקשורת ברשת של המשרד, כאשר יש בעיה בחשבון משתמש ספציפי של אחד העובדים וכו’.
תקלות אלו פוגעות בפעילות הרציפה של העסק ויש לפתור אותן במהירות הרבה ביותר.
במקרה כזה יש צורך בקבלת מענה מידי ומקצועי ככל האפשר. אי טיפול בזמן של תקלות טכניות במחשבים וברשתות יכול לגרום לעיכוב בעבודה ולאובדן יקר של זמן וכסף.
שירותי Help Desk בהשתלטות מרחוק הם שירותי תמיכה כחלק משירותי מחשוב לעסקים .
לחברת ביטק סקיוריטי ניסיון עשיר של מעל 20 שנה בתחום המחשוב והסיסטם המאפשר לנו לתת מענה רחב ביותר ללקוחותינו ולפתור תקלות בזריזות ובמקצועיות רבה.
הייחודיות שלנו באה לידי ביטוי בין היתר, במקסום המערכות השונות, מיצוי ומימוש הפוטנציאל במלואו על מנת לספק חוויית עבודה אפקטיבית, נוחה ומהירה.
על כך יכולים להעיד לקוחותינו בכל פעם מחדש מיכולת השיפור והשדרוג שלנו עבור חברתם ועובדיה.